środa, 29 czerwca 2016

Domino podłogowe

Pierwsze domino przygotowałam sama. Pozbierałam tekturki, podzieliłam je na pół, na jednej napisałam działania tabliczki mnożenia, na drugiej wyniki.

Utworzyłam 3 wersje - 4 poziomy trudności - później dzieci same wybierały, które domino chcą układać. Wiele radości dał nam moment, w którym wszyscy układali poziom mistrzowski.

Ułożone domino stało się dodatkowo ścieżką matematyczną - każdy uczeń z grupy miał za zadanie przejść po ścieżce i na głos odczytać wszystkie działania i ich wyniki.

Kolejne domino dzieci robiły już same i wymieniały się w grupach.





Monika Antosik - nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej w Szkole Podstawowej nr 81 w Łodzi oraz logopeda w Logofiglach, która lubi łamać szkolne schematy. Zwolenniczka neurodydaktyki, pedagogiki Marii Montessori oraz nauki przez zabawę.

Reakcje:

0 komentarze:

Prześlij komentarz